Son Dakika Canlı Maç Sonuçları, Son Dakika Spor Haberleri, Son Dakika Dünya Haberleri, Son Dakika Tokat Haberleri, Son Dakika Karabük Haberleri

Tiktok’taki meydan okuma oyununda aşırı dozda ilaç alan genç kız, yaşamını yitirdi

Amerika’da TikTok kullanıcılarının arasında son zamanlarda yaygınlaşan ‘meydan okuma’ oyunu can aldı. Halüsinasyona sebep olan bir alerji ilacını aşırı dozda kullanan Oklahoma eyaletinde yaşayan 15 yaşındaki lise öğrencisi Chloe Phillips, hayatını kaybetti.Chloe’nin halası Janette Sissy Leasure, Facebook hesabından yeğenin hayatını kaybetmesine sebep olan ilacın ismini paylaşarak aileleri çocuklarını bu ilaca karşı uyarmaları çağrısında bulundu. UZMANLAR, KEYFİ ALINACAK İLAÇ OLMADIĞINI SÖYLEDİ Kanada’da bulunan Toronto Üniversitesi eczacılık bilimi ve toksikoloji bilim başkanı David Juurlink, aşırı dozda alınan ilacın önce kasılmaya sonra kalp krizine sebep olduğunu söyledi. Dr. David, bu ilacın insanların kafalarına göre alabileceği bir ilaç olmadığını söyledi. CİDDİ SORUNLARA SEBEP OLUYOR Dr. David ilacın ayrıca uykusuzluk, sinirlilik, bulanık görme, gözde kuruluk, ter ve idrar atma gibi ciddi sorunlara sebep olabileceğini söyledi.

Bir önceki yazımız olan KKTC'den koranavirüs önlemi! Adaya gelenler 7 gün karantinada kalacak başlıklı makalemizde Dünya, Eylül ve Haber hakkında bilgiler verilmektedir.

Yorum Yapabilirsin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir